

Biloxi var litt fjasete når Jan og Mattheus skulle gjøre det første frambenet. Men de fikk gjort det de skulle, og når de fortsatte så oppførte han seg helt som han skulle på de andre 3 bena... Og godt var det, for de andre 5 åringene var ikke helt like samarbeidsvillige. Biloxi er litt steil foran - det har jeg visst og forsøkt å holde litt i sjakk selv - men utover det var det ingenting å si på høver, ben eller hovkvalitet. Steilheten er heller ikke et større problem enn at det bør være "ferdigjustert" iløpet av 2-3 verkinger til. Biloxi didn't want to cooperate with Jan and Mattheus when they did his right fore, but once that was done he behaved impeccably when they did the other three feet... A good thing too, as the five other yearlings didn't exactly make the job easy. Biloxis front feet need a bit of adjustment, they're a bit "steep", but should be fine within 2-3 more visits. Other than that his hooves and legs were fine.
4 comments:
Hello - my nameis Beverley and I live in the UK. I too have a young horse by Utan Van Erpekom. He is just turned three and is the most adorable horse ever. You can view a picture of him via the Natioanl Equine Database in the UK. He is under the name of JRP Just Another Gigolo or if you cannot access this I am also on Facebook.com with lots and lots of photos of our lovely young horse. I hope you have as much pleasure with your horse as we do with ours. Kind regards
den blir bare lekrere og lekrere den saken her, hadde jeg ikke smadret bilen på mandag så hadde jeg seriøst vurdert å tatt en tur for å titte og knipse litt bilder selv ;)
Beverly - I've tried the NED, and also sent what I think is you a message through facebook. Would love to see photos of your Utah offspring. My mare is absolutely lovely, but I'm pretty sure Biloxi has a *lot* of Utah traits and it would be fun to compare.
Minienthe - smadre bil er dumt. Men du kan jo ta med kameraet på sykkeltur? *smile uskyldig* Vi er i ringen allerede litt over ni hvis alt går som det skal, og siden jeg skal vise selv er det vanskelig å få tatt bilder... Alle fotografer er veeeldig velkomne!
sykle fra Lier til Horten ? njæ... skeptisk ;)
mostne i tillegg knærne skikkelig godt og kroppen føles som den har vært i nærkontakt med en foodprosessor med eltekrok så jeg må nok utsette den.
hvis du går inn på siste innlegg hos meg så ser du "liket" av bilen.... grøss
Post a Comment