
Solen tittet fram og Fru Mor kom på besøk. Så da fikk jeg med meg både hester og kamera en liten tur til banen. Det går ganske greit å snike ut to hester fra havnehagen, men jeg greier ikke å sjonglere to sett leietau mens jeg stenger porten, så Santee får gå løs. Og siden han fortsatt er så liten at han holder seg nær Sioux, men modig nok til å strekke litt på bena, lot jeg ham være løs hele veien til banen. Og, som dere ser, så nyter han muligheten til å være litt sprettball. Med Fru Mor som fotograf i front utvides den "trygge sonen" sånn at han tør løpe helt fram til henne før han snur og kommer tilbake til Sioux igjen.The sun came out, and mum came over, so I decided to take the horses and camera to the outdoor arena. Getting both horses out of the field is not a problem, but I can't juggle them both and close the gate properly, so I normally let Santee walk loose for a little while. And as he's still little enough that he sticks with Sioux, but brave enough to run around a bit, I didn't put his lead rope on on the way over. And, as you can see, he enjoys the opportunity to bounce around a bit. With mum, as photographer, a bit ahead of us his "safe zone" is extended, allowing him to run all the way up to her before returning to Sioux.
No comments:
Post a Comment