Tuesday, 29 July 2008

Hva er det du har fått på deg mamma?

Idag var det tydelig at fluene irriterte Sioux, så jeg hentet frynseluggen hennes. Det var poppis, både hos Sioux som da kunne fokusere mer på gresset, og hos Biloxi som brukte lang tid på å undersøke den nøye. Og å se hvor hardt han måtte dra i den for å få en reaksjon fra Sioux. Hun har en engels tålmodighet, men til slutt dyttet hun ham resolutt bort. Og han tok hintet.

What's that you're wearing mum? Can I eat it? Can I pull it? Can I? Can I? Can I? Sioux was obviously bothered by insects today, so I put on her fringe thingy. She was happy as she could get back to eating, not before Biloxi had inspected her thoroughly though. She is impressively patient, but finally pushed him away. And he got the hint. No, he couldn't!

No comments: