

Jeg skryter mye av supermammaSioux; hvor tålmodig og fantastisk hun er med Biloxi generelt, og hvordan hun har imponert meg og de fleste andre nå på NVH. Men det er deilig at hun også setter grenser. På boksen ser jeg at Biloxi klyper og maser, og da løfter hun på et ben eller klyper ham tilbake. Et klart nei! Og ute, når han i sin iver virkelig er uforsiktig når han klatrer og steiler, ja da får han beskjed om at det også er uakseptabelt. Og han tar hintet. Etterhvert. Jeg setter stor pris på at hun rydder opp i disse uvanene, sånn at jeg slipper!
I'm the first to brag about supermomSioux; how patient and fabulous she is with Biloxi in general, and how amazing she's been here at the NVH. But I love that she's not a pushover, that she lets Biloxi know that enough is enough. I'll see him biting and pinching her in the box, and she'll lift a leg or pinch him back. A firm no! And outside, when he's so all over the place and very careless when he tries to climb all over her, she let's him know that it's unacceptable. And he gets the point. After a while. I really appreciate her teaching him these things, so that I don't have to!
No comments:
Post a Comment