Selvom Biloxi kanskje ikke blir like stor som Sioux, så kommer han nok til å vokse seg såpass stor at jeg helst vil ha noe å stå på når jeg skal ombord. Så da er det like greit å trene på at han skal stille seg opp ved siden av stoler, krakker og - som her - steiner, sånn at jeg lettere kommer meg opp på hesteryggen. Vi gjør litt stretching og kos i tillegg, og jeg synes at han er riktig flink og samarbeidsvillig. Særlig med tanke på at kompisene går i paddocken rett bak min rygg, og Sioux og gjengen i paddock rett foran nesen hans (når den peker rett vei). Og stallen - med mat - er bak ham igjen. Fru Mor tok bilder og filmet.Even though Biloxi might not grow to be as big as Sioux, I'll still need to stand on something to get on him when that time comes. So why not start working on him standing politely next to chairs and whatever else I use to climb onboard? We combine it with some stretching exercises and have fun with it. I'm particularly impressed that he's focussing so much on what I'm asking considering that his friends are right behind me, Sioux and her herd are right in front of him, and the stable - which means food - is right behind him. Mum filmed the snippets and took the photo.
No comments:
Post a Comment