Først pusset og stelte jeg Sioux grundig, og så fikk hun gå i skrittemaskinen i drøyt 20 minutter mens junior fikk samme behandling. Jeg tok på hodelaget og hjelmen, så ruslet vi en liten tur hvor jeg fikk et herlig antiadrenalinkick av å plukke hodelaget av og ri "nakenhest" tilbake til stallen... Og tilbake der hadde jeg enda mer kvalitetstid med mine to pelskledde prosacpiller før jeg serverte kveldsmat og sa god natt.First I gave Sioux a thorough groom, and then I put her in the walker for just over 20 minutes while Biloxi got the same treatment. I put a bridle on Sioux and a hard hat on me, and we went for a little walk where I got an amazing anti-adrenalinekick out of removing the bridle and riding back without any tack... And I spent more quality time with my two four-legged prosac pills before I served them their eveningfeed and said good night.
No comments:
Post a Comment