Thursday, 6 October 2011

Siste kveld på lenge med alle tre samlet



Så jeg klatret opp på "loftet" og tok noen bilder. Sioux så meg med det samme, og fortsatte med sitt, mens begge brødrene først merket at jeg var der når jeg sa hei. De ble overhodet ikke redde, men lurte nok på hva i allverden jeg holdt på med!
Biloxi har hatt besøk, og blitt klarert, av distriktsveterinæren, og jeg har funnet fram og pakket ned alt av utstyr han skal ha med seg. For ikke å snakke om at jeg har laget "nistepakke" med diiigert fullstappet høynett.

This is the last night the three of them are together for a good while, so I climbed onto the "loft" and snapped a few photos. Sioux noticed, and ignored, me straight away, while I had to say hello for the brothers to see me. Neither one was frightened, but I think they were wondering what on earth I was up to!
Biloxi was checked and given the all clear by the regional veterinarian, and I've packed all the equipment I'm sending with him as well as a giant haynet for him to eat on the trip.

No comments: