Saturday, 12 May 2012

Exploreloxi







Det er superhyggelig å utforske stiene i skogen rundt stallen med Biloxi. I dag fant vi enda en fin runde som tok drøye 45 minutter, med noen få gressepauser. Foruten at han gjerne vil spise og innimellom bremser opp for å sjekke om det er OK med en pause er det slakk i tauet hele veien. Han følger mitt tempo og går der jeg ber ham gå. For eksempel når vi måtte gå på planker for å krysse en elv/myr. Flinkeste Loxien!

I love exploring the woods around the yard with Biloxi. We found a nice new round which took about 45 minutes, including a few mouthfuls of grass here and there. Except for him wanting to eat, and slowing down to grab a some grass now and again the rope never tightens. He adjusts to my tempo, and walks where I ask him to. Such as when we had to - literally - walk the plank across a creek/marshy area. 

1 comment:

fru mor said...

'Walk the plank' får ny mening når jeg ser hvor flink Biloxi er