Thursday, 13 December 2012
Litt alternativ trening
Jeg måtte jobbe mye med Sioux slik at hun skulle være grei å komme opp på, så med Biloxi startet jeg tidlig med treningen. Og det har fungert tipp topp. For Santee sin del er ikke lenge siden han ble introdusert for "på plass"; men jammen har han tatt poenget, enten det er godbit eller kløing jeg deler ut. Når begge er løse blir det litt konkurranse om oppmerksomheten, men det er jo litt vittig at jeg kan sitte på Biloxi mens jeg snakker med Santee... eller hva?
Ingrid tok bildene.
Sioux was difficult to mount when I got her, so I started work with Biloxi very early in order to train him to stand in place. And that's worked great. Though I only introduced this to Santee recently, he has certainly gotten the point, whether I'm handing out treats or backrubs. When they're both around it does get a bit hectic, with them competing for my attention, but it's fun that I can "sit" on Biloxi while working with Santee, isn't it?
Ingrid took the photos.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)


No comments:
Post a Comment