Thursday, 3 July 2008

Presennings-lek





Vi lånte presenningen idag også, og lekte litt med den. Biloxi synes den er ganske kul, og Sioux er totalt ubekymret. Mesteparten av moroa må jeg legge fra meg kameraet for, men alt i alt tror jeg vi har det like gøy alle tre. Særlig Sioux når hun hører at jeg kaster noe på presenningen - da er det stort sett gulrøtter og hun kommer ilende. Nå begynner Biloxi også å fatte interesse for gulrotbitene, men han får ikke til å spise så store biter enda.

We borrowed the tarp today too, and had some fun with it. Biloxi thinks it's pretty cool, and MLP is totally relaxed about it. I need to put the camera down for most of the fun, but I think all three of us have fun. Sioux is getting very good at listening out for "things" hitting the tarp, because that might mean bits of carrot. She'll be having competition soon. The pieces I use are too big for Biloxi, but he's definitly getting the taste for it.

No comments: