

Sioux og Biloxi går fint sammen. Så lenge det er Sioux som får bestemme hvor tett på hverandre de er. Om Biloxi klenger får han klar beskjed om å oppføre seg! Vi fikk besøk av to Biloxifaddere, solen skinte og snøen glitret, så da ble det en liten tur ut sammen i paddocken. Biloxi var litt Bølloxi mot gjestene idag, og han var gira når mamsen skulle inn og han ikke fikk bli med. Men så snart han har rundet låvebroen og er på vei ned blir han grei å håndtere igjen. Fortsatt de to besteste pånnisene i heeele vide verden!Sioux and Biloxi together is no problem. At least as long as Sioux gets to be boss of everything and Biloxi respects her rules. Two of Biloxis godmothers came to visit, the sun was up and the snow sparkled, so I took them out for a little while. Biloxi was a bit Bulloxy with the guests, and very revved up when I separated him and Sioux after the little outing. But apart from that he was his charming self and I keep thinking I've got the bestest ponies in the whole wide world!
No comments:
Post a Comment