Wednesday, 6 October 2010

I all verden?

Hestene kom inn tidlig i dag på grunn av bortoverregnet, og når jeg kom var det ikke grenser for hvor kjipt det var at jeg var i "feil" boks. Så da tok jeg like godt med meg Biloxi inn til Sioux, sånn at begge kunne få kos og oppmerksomhet samtidig. Forholdsvis populært. Det vil si at Biloxi syntes det var teit at ikke både Sioux og jeg kunne klø ham på ryggen, mens Sioux helt åpenbart kom på hvorfor hun er fornøyd med at han har flyttet hjemmefra... Med andre ord. Hyggelig, men jeg hadde ikke dårlig samvittighet for å skille dem igjen. Katrin var innom på snarvisitt, og filmet snutten.

The horses were turned in early today due to terrible weather, and when I arrived they were both clear about wanting my undivided attention. So I put Biloxi into Sioux's box, so it would be easier to cater to both needs. Worked pretty well. Biloxi was of course rather taken with the idea that Sioux and I both could scratch his back, whilst Sioux seemed to remember why she was happy he'd moved out already... In other words, it was fine, but I didn't exactly feel bad about them living in separate quarters. Katrin popped by, and filmed the snippet.

1 comment:

fru mor said...

Så artig! Tre som storkoser seg, og en som er snill og filmer det hele!