Saturday, 5 May 2012

Turhester x3




Med Biloxi som "prøveklut" fikk jeg endelig utforsket en ny turmulighet som viste seg å være helt perfekt både til fots og til hest. I tillegg til en grei runde med skogsvei bred nok til Sioux og Santee er det et lite nettverk med stier som Biloxi og jeg skal utforske i tiden som kommer. Og dette er tipp topp trening, uten å bli for slitsomt, for kroppen til Sioux og hodet til Santee.


With Biloxi as a "trial run pony" I finally had the opportunity to examine where some interesting tractor tracks led. And it turned out to be a nice little round, both on foot and horseback. There's a lane wide enough for Sioux and Santee, as well as several smaller tracks that Biloxi and I can explore in the weeks to come. A perfect workout for all parties, bodies and minds.

No comments: