Når jeg står på stolen skal Sioux først stille seg opp som om jeg skal stige på (fra høyre eller venstre side avhengig av hva jeg ber om). Og deretter stiller hun seg opp så jeg kan klø der det klør mest. Vi har holdt på med dette litt de siste dagene, og pånnis har vært så flink, motivert og fornøyd. Idag hadde vi Milda på besøk, og selvom bildene (som Milda knipset) i og for seg viser en flink pånnis så var hun bare sååå umotivert i forhold til hva hun har vært i det siste. Men det illustrerer nå ihvertfall litt hvordan vi holder på når vi leker for oss selv. Og Biloxi? Han inspiserer stolen, skoene mine og blir klødd litt på ryggen han og...
Our game of chairs means that when I stand on the chair MLP is supposed to come stand so that I could get on if I wanted (on the right or left side). And then she can move so that I scratch her where she wants to be scratched. We've been playing at this a bit lately, and she's been so good, motivated and happy. However, today Milda visited - and took the photos - and Sioux was a little off her game. Still, the photos kind of show how we do it. And you'll have to trust me when I say we normally have great fun. Even Biloxi, who inspects the chair, my shoes and gets his back scratched as well.
No comments:
Post a Comment