Fru Mor var kjempesnill og kjørte innom stallen og tok inn hestene et par timer før jeg kom ned så de fikk en sjanse til å tørke opp. Smarteloxi hadde rullet seg og var nesten helt tørr, mens Sioux fortsatt var såpass fuktig at jeg håndkletørket litt og stelte junior først. Han var blid og glad som vanlig, men når jeg leide ham opp til skrittemaskinen beveget han seg ikke som han skulle. I skrittemaskinen var sanden såpass våt og tung at det var umulig å vite om han beveget seg bedre på mykere underlag. Men Jochen skal til stallen lørdag morgen, så da har vi avtalt en sjekk. Selv om han ikke var helt i orden var han ikke fullt så nedfor som han ser ut på bildet, heldigvis!Mum was super nice and drove by the yard and turned the horses in a couple of hours before I was due so they had a chance to dry off. Cleverloxi had rolled in the shavings and was almost dry, while Sioux was still pretty wet. I towel dried her and then left her to airdry while I groomed junior. He was his normal happy self, but when I lead him up to the walker he didn't move well at all. The sand in the walker was wet and heavy, so I couldn't really tell if he moved any better where it was softer. Luckily, the vet is due in on Saturday morning so he'll have a look then. And even if he wasn't on top form, Biloxi wasn't as down in the dumps as he looks in the photo. Thankfully!
No comments:
Post a Comment