




Stine var med ned for å hente hestene, og de sto heeelt i andre enden av jordet. Jeg hadde riktignok skrytt av at de stort sett kom når jeg ropte, men hadde ikke helt regnet med at begge hester skulle gire opp og komme drønnende i et sånt tempo at jeg var usikre på om de rakk stoppe før porten... Men det gjorde de heldigvis.
Stine came with to fetch the horses, and they were on the other side of the field. I'd told her that they normally come when I call, but hadn't quite expected the enthusiastic response I got. Both horses came running so fast I was worried they wouldn't be able to stop in time for the gate. But they did.
2 comments:
hildrande du for krumspring!
Så hyggelig med 'dagstur' ned til sommerbeite, men også at de kommer når du roper...
Sånn det skal være, glad for å komme ut, men glad for å komme inn også.
Og bukkesprang UTEN rytter på :)
Post a Comment