Wednesday, 3 September 2008

Fotosession?


Planen var å ta noen bilder av hestene mens de gresset nede ved vannet, og - til tross for at det er endel tau å holde rede på - det gikk fint. Men så ble det litt tumulter på golfbanen, og det ble potensielt litt skummelt. Så da åpnet Fru Mor opp inn til havnehagen hvor Sioux gikk rett før Biloxi ble født og jeg slapp dem inn der... Bedre om de raser fra seg bak gjerder og uten meg på slep!

Our plan was a bit of a photosession while the horses grazed down by the lake, and that went pretty well considering the amount of lead rope I had to keep in order. However, there was a bit of action on the golf course, and I was worried the horses would react. So mum opened up to the paddocks where I used to take Sioux before Biloxi was born and I let them in there. Better they run around, behind a proper fence, than up the golf course with me in tow!

No comments: